Serwis e-commerce a reklama w sieci

gfx7306Nareszcie założyłeś wymarzony sklep w Sieci? Bardzo dobrze, wielu sukcesów! Jednak nie ma sensu się oszukiwać: to bardzo świetne, że założyłeś sklep, ale sklepów w polskim Internecie funkcjonuje naprawdę dużo.

Do tego ilość e-biznesów nieustannie rośnie. Nie można myśleć, iż to oznacza naszą porażkę. Najzwyczajniej w świecie musimy postarać się w taki sposób zareklamować swoje przedsięwzięcie, aby ludzie wiedzieli o istnieniu prowadzonego przez nas biznesu (więcej info). Mocno upraszczając: reklama internetowa to temat, który bez choćby cienia wątpliwości powinien Ciebie zainteresować bardziej.

Co robić, aby sklep codziennie miał klientelę? No cóż, reklama internetowa to pojęcie bardzo szerokie. Dużo w sumie zależy od branży, w której przyszło nam działać. Co innego na ten przykład sklep internetowy z częściami do samochodu, a co innego dystrybucja butów. Jednakże jeżeli już mamy skupić się na najbardziej znaczących metodach reklamowania własnego sklepu, powinniśmy docenić trochę bardziej social media. A zwłaszcza Facebook to rewelacyjny przykład. Stwórzmy konto na serwisie Facebook, raz na dobę umieszczajmy ciekawe info, a co najważniejsze, wieści o promocjach cenowych. Bardzo łatwo nie będzie, nie jest powiedziane, że błyskawicznie uzyskamy większą ilość fanów, lecz zachowajmy cierpliwość. Spokojnie, a pewnie zauważymy wiele lajków.

gfx3897Może linki sponsorowane? Doświadczona agencja marketingu internetowego, taka jak agencja SEM Akcesmedia  może sprawić, że środki włożone w takowe linki będą w sensowny sposób rozlokowane, toteż zapamiętaj jedno – nie zakładaj, iż można to wszystko ogarnąć na własny rachunek. Co jak co, lecz to niesamowicie trudne. Na całe szczęście obsługa tego typu kampanii nie jest wielkim kosztem. Chociaż faktycznie wejścia z wyszukiwarek, w szczególności mó‌wimy o Google, są dużym wydatkiem. To oznacza, że trzeba dbać o odpowiednią konwersję sprzedaży.

Bardzo skuteczna, ale przy tym dosyć kontrowersyjna metoda promocji sklepu internetowego, to marketing szeptany. Generalnie marketing szeptany jest w stanie wprowadzić internautę w błąd, lecz jeżeli zachowamy rozwagę, bardzo zadbamy o to by wszystkie działania zostały zrealizowane na odpowiednim poziomie, wszystko będzie OK. Zachowamy się zgodnie z zasadami, a co najważniejsze, sklep będzie sporo chętniej odwiedzany.